Recent Posts

Wednesday, February 11, 2015

Ni kanske har märkt...

Jag har lovat mej själv att blogga igen...som vanligt :) Och jag hade massa utkast sparade som jag inte publicerad i December för jag hade så mycket att göra, så dom kommer lite sporadiskt nu i efterhand.

Några andra grejer som jag planerat göra är se mer av USA i år och ta tillvara på tiden här. 
Funderar på en resa till Hawaii i April, Seattle i Maj, och sedan om vi stannar här över sommarn, ta oss till Maine och Vermont på östkusten och spendera lite tid där. Fast egentligen säger dom att bästa tiden att åka dit är hösten, typ September, det är ju känt för sitt "Fall foliage". Alla röda och gula träd. Folk vallfärdar dit för att se hösten. 

Isåfall, om vi åker dit i September har vi kanske lite tid att ta en roadtrip i Juli upp till Portland och se oss runt i Orgeon lite. 

Så mycket att SEEEE!!
Måste passa på nu när man bor här, att se så mkt man kan. Seattle kan man åka till över en helg, och Portland behöver David bara ta 1 eller 2 semesterdagar till. Likaså Hawaii. Östkusten kanske en vecka. 

Seattle
Kauai
Oregon
Vermont

2 cute comments:

Anonymous said...

wow! Vilka bilder johanna!!! Så mycket att göra och se. håller med...kanske blir det inte så många år till där, passa på att se usa..! Snart bor ni i europa igen och då ångrar ni er...Puss/mams

Jolème said...

Ja vet, så himla mkt att se ju!!