Recent Posts

Wednesday, December 17, 2014

Glöggmys

Lite bilder från min våran glöggkväll på själva Lucia dagen! En lyckad och mysig kväll! Även lilla Miss G var där och röjde. Alla älskade Lussekatterna och glöggen. Detta året gjort jag även knäck, som blev lyckad för en gångs skull, och ischoklad som var extremt poppis. Dom har ju inte ischoklad här, bara min Hollänska vän visste vad ischoklad var och njöt av att få lite hollänsk julstämmning också :)
Jag älskar att bjuda hem folk och baka och laga mat!

Julfin make
The Hostess
Natalie o Blake
Annika, lilla sienna och amelia
Italienaren
Jag och Miss G
Julklappsutdelning

4 cute comments:

Ljung said...

Kände igen glöggkopparna som är en gammal julklapp från oss :-)
Märker också att du behöver julgardiner, som älskar allt juligt!! Nåt jag kanske kan fixa till nästa jul?

Såg väldigt mysigt ut i alla fall med alla kompisar där!

kram kram

Anonymous said...

gud, vilka juliga och fina bilder..älskar dom...kunde varit från ettt magasin/ mams

Jolème said...

Japp Lena du har rätt! Dom kopparna används fortfarande, men behöver ändå fler. Har några som Milli skickade med POST så hälften vart sönder haha...

Jolème said...

Och tack mamsi!