Recent Posts

Thursday, February 12, 2015

Ett av mina nyårslöften

Ja, jag gör fortfarande sådana. Tycker faktiskt det är kul att sätta lite press på en.
Ett av detta årets är ju att röra mer på mej. Kändes som det vart för mkt jobb vid datorn och inte mkt ut i friska luften i höstas.

Så, utöver Fat Apocalypse - Redux, så kommer jag även ge mej ut på en cykeltur varje morron, spelar ingen roll om det är för blåsigt, dimmigt, regnigt eller vad fan det är. Ut ska jag. Passa på att ta tillvara på den fantastiska natur som finns här!

Lång utlägning, här kommer iallafall lite bilder från min cykeltur. Jättehärligt att komma ut på morran och sätta sej på stranden och filosifera och titta på pelikanerna.


2 cute comments:

Anonymous said...

wow..pelikan som jag ville se...fina bilder!!/Mams

Jolème said...

Haha ja vet! Men såg du alrdig några??