Recent Posts

Tuesday, February 17, 2015

En Fredag i mitt liv.

Fredag var första dagen på flera månader som jag inte hade något redigeringsjobb hängande över mej. Alla jobb är klara! Phew.
Eftersom det var strålande vårväder och 25 grader passade jag på att vandra ner till Chestnut street och göra pedikyr för att få fräsha fossingar. Efter det tog jag en färsk juice, päron, mandarin och kanel och vandrade hemåt och begav mej sen till cafe Nook där jag tog en te och jobbade på min fotoblogg. Även fastän alla måsten e klara finns det alltid något jag kan göra inom företaget. Plus att jag kände att jag måste göra nån nytta av dagen i jobbväg.
Efter det åkte jag hem och tog cykeln till Presidio för en kort men intensiv motionsrunda i skogen och kollade in en fotoplats till min fotografering i helgen.
Kom hem lagom till David kom från jobbet, då vi tog oss till lower Haight och åt middag på Maven och tog två asgoda drinkar till. God mat men överpris. Men drinkarna var goda!
Efter det åkte vi hem och gick ner till chestnut street igen och tog en kvällsfika. Te och bakelse. En fantastisk Fredag!

Fräsha fossingar
Jobba cafe.
Cykla skogen.
Skogs selfie.
Fin solnedgång.
Trollskog.
Cafe på Chestnut.
Goda Drinkar.

3 cute comments:

Anonymous said...

myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys,,,,/mams

Bella said...

Vilken härlig fredag, oh riktigt känner din lycka :)

Jolème said...

Ja Bella! Alla dagar är inte sådana dock, idag är det dimmigt och kyligt :D