Recent Posts

Thursday, February 19, 2015

Bye Bye Miss G.

Från Januari 2015

"Im moving to New York!" Utbrast du med en sådan glädje i rösten. Själv kom jag dit med tungt hjärta och gråten i halsen. Tårarna brände bakom ögonlocken.
Hur ska jag kunna leva utan dej min fina älskade korvas. 6 veckor gammal var du bara när jag för första gången träffade dej. Då tittade du på mej med dina stora bruna hypnotiserande ögon. Jag föll direkt. Sedan dess har jag älskat dej mer och mer! Du är världens finaste goaste charmigaste lilla tös, och du har ett otroligt varmt och generöst hjärta. Jag vet att du kommer växa upp och förbli samma underbara flicka.
Det har varit både lärorikt, och en fantastik upplevelse att se dej växa upp, du har gett mej många goa skratt.
Tack för denna tid vi haft tillsammans, jag hoppas du haft det roligt under våra dagar ihop, och att du alltid kommer minnas mej som "Funny nanny Johanna".

En era är över. Hoppas vi ses snart igen, min korvas, min Greta.
Allra Första Inlägget

Johanna och Greta, Oktober 2011-Januari 2015.

Glömt inte att ändra till HD kvalitet -----^
Första bilden, en av de första dagarna.
Frukost
Så söt när hon får sin stirrblick.
Yoooo.
Sötnosen
Rutchkana med fantastisk utsikt.
Korvas läser "hejdå brev"
Gosan fick en magnet av oss två som minne.


2 cute comments:

Ljung said...

Tja, du känner ju mig!!!

Böla till videon ... såklart!!! hahaha

Jolème said...

HAHA MEN MOSTER!! :D