Recent Posts

Sunday, December 7, 2014

Så här ser jag ut nu

Hej ETT HALVÅR senare. Det var längesen. Ni minns säkert inte ens hur jag ser ut. Så lång tid har det gått. Så här ser jag ut nuförtiden.


Nä jag skoja bara. Så illa är det inte. Men jag har vart sjuk denna veckan så jag har känt mej ungefär såhär. Vet inte vad som hänt med mitt immunförsvar. Brukade gå flera år mellan jag var sjuk och jag skröt gärna om min friskhet, men detta är andra gången i år som jag är sjuk! WTF liksom.
Jag äter nyttigt, men inte lika nyttigt som jag brukar. Känner själv att frukt och grönt intaget minskat på senaste. Speciellt efter Sverige besöket i somras. Vet inte, men känner aldrig för att äta frukt i Sverige av nån anledning. Sedan har det bara hållt i sej nu i höst.

Hur som hellst. Känner mej lite peppad att ta tag i bloggande igen, i och försej har jag skrivit så x antal gånger, men nu fan. Nu ska det bloggas. Skiter i om folk kommenterar eller inte. Nu ska jag blogga för mej och ingen annan, för att minnas mina bästa år i staterna. Fan en börjar ju bli gammel.

NU JÄVLAR.

1 cute comments:

Anonymous said...

okey..bättre sent än aldrig..haha/puss mams