Recent Posts

Sunday, December 7, 2014

Min tjej

Åh vad man var kär i Macaulay Culkin och önskade att man var hon tjejen i min tjej filmen. Både att hon fick spela ihop med Culkin, och att hon var så söt. Sedan växte Culkin upp och blev missbrukare och...ful. Hon som spelade tjejen i min tjej hörde man inget av. Vad hände med henne egentligen?

Men detta inlägget handlar om MIN tjej. My girl G. 

Gretisen ska flytta till New York.

Finns inga ord för hur mycket jag kommer sakna detta fantastiska tös. Jag höll henne i min famn när hon bara var 6 veckor gammal, hon är som min egen!

Pappan har fått jobb i N.Y och de har alltid drömt om att få bo där, och eftersom de vill att Gretis ska börja 1a klass i Sverige, så var detta bra timing att flytta till N.Y nu, för att sedan flytta ännu längre öster, till Sverige.

Nuförtiden träffar jag ju inte Gretis varje Onsdag som jag brukade unde hennes första 2 år. Nu är det bara när de behöver mej. Sist var några dagar innan Halloween och hon var exalterad att klä ut sej till Spidergirl. 
Denna dagen hämtade jag upp henne från dagis, lekte i parken tills det blev mörkt, sedan hem och myste. Solen går ner här vid 16.50 om dagarna, så senare än sverige, men ändå såpass att man känner att det är vinter.









3 cute comments:

Anonymous said...

Hon kunde varit din, ni är så lika på nåt sätt..så himla söt!! Fina bilder igen /mams

Jolème said...

Haha ja, honär lite lik David tycker jag :D

Anonymous said...

era barn kommer att se såna ut for sure!!!..mams