Recent Posts

Friday, January 31, 2014

Suuuuk

Jag har inte berättat att jag är SJUK!
Jag som alltid skryter om att jag aldrig är sjuk! Men det senaste året har mitt immunförsvar strejkat lite. Var sjukt nån dag precis innan jag skulle åka tillbaka hit i höstas från Sverige, men tror det var lite att kroppen strejkade för stressen att åka hem. Sedan innan dess vart jag sjuk i April över bröllopet jag fotade... och det var ju helt klart pga av stressen inför det. Men nu, jag har vart sjuk sedan förra fredagen! Började med extremt halsont, sedan har jag hostat i flera dagar och nu har nästan runnit...det är uttraget, men liksom inte "full on". Jag känner mej bara halvsjuk hela tiden. Hur som hellst, ovanligt att jag känner mej dålig en vecka!

Och nu har stackars David blivit smittad också. Kanske för att jag råkat hosta på honom ett par gånger, kanske för att vi pussats. Dont know. Hursomhellst är han en riktig MAN när han blir sjuk, med andra ord, förvandlas till en ynklig mes. Gee, här har en vart sjuk en vecka utan att klaga sedan får han lite halsont och hela världen går under.

Nu ska jag ta en ducsh, flytta bilen och påbörja min dag - Fredag redan!!

Här får ni lite underhållning. Haha David ser ut som Elliott hans lilla sagofigur.


1 cute comments:

mamy said...

hahahahahahaha..."