Recent Posts

Friday, January 24, 2014

Nyårsaftonen

Men! Skrev detta för ett par veckor sedan men glömde publicera haha. Happy new year :D

En jättemysig nyårsafton spenderades först på ett museum med våra vänner där det var en utställningen av svenske Anders Zorn, en helt fantastisk konstnär. Jag brukar inte gilla museum, och att titta på konst (Och fullkomligt avskyr modern "konst") Men detta, det vart något annat.
Efter det tog vi en promenad, och efter det åkte hem till Pat Och Annika för middag.
Annika hade lagat Boef bourgingnon...sma
skens! Vinet och champagnen flödade och vi var alla ganska döda innan tolvslaget, men vi tog oss ut till Coit Tower och Telegraph hill och tittade på San Franciscos fyrverkerier och skålade in det nya året.
Vi vet ju aldrig vad som händer och vart vi kommer hamna tillslut, men det kanske var det sista nyåret i San Francisco? Vi ska ju försöka komma hem resten av jularna, så var detta sista gången? Jag vet inte, ingen vet. Tror ni inte jag glömde jag mina glasögon också så jag kunde inte riktigt se och uppskatta fyrverkerierna haha.

Happy New Year - Gott Nytt År - Bonne Anne








1 cute comments:

mamy said...

underbart gäng och vad kul ni verkar ha..! Ska ni inte fira jul där mer? hur vet ni det redan nu? Ska ni flytta hem? puss